Liever iets anders?

Het kan natuurlijk voorkomen dat een artikel net de verkeerde kleur of afmeting heeft dan je had verwacht. Als je bij ons iets wilt ruilen voor een artikel met ongeveer dezelfde prijs dan nemen wij de kosten voor verzending van de retour en toesturen van de nieuwe zending op ons.

Neem dan even contact met ons op voordat je het terugstuurt. We retourneren via DHL en sturen je hiervoor een verzendlabel toe, zodat jij geen retourkosten hoeft te betalen. 

 

Wij doen ons uiterste best de producten zo goed mogelijk te verpakken zodat het product veilig en onbeschadigd bij je aan komt. Zou je er bij het retourzenden op dezelfde wijze mee om willen gaan?

Ontvangen wij een retour die niet goed verpakt is (en niet meer verkoopbaar) dan zijn wij genoodzaakt hier kosten voor in rekening te brengen.

Stap voor stap

Stap 1

Stuur een e-mail met je naam en ordernummer en de omschrijving van het product dat je wilt terugsturen naar klantenservice@babymolen.nl

Vermeldt er ook bij voor welk artikel (of meerdere artikelen) je dit om wilt ruilen (bij voorkeur met een link naar de website). 

Mocht er een prijsverschil zijn tussen de te ruilen producten dan vermelden wij ook hoe dit verrekend gaat worden.


Stap 2

Wij sturen je een mail terug met de bevestiging van de ruiling en een label voor DHL om het producten terug te sturen via een DHL servicepunt bij jou in de buurt.

 

Stap 3

Zodra wij het artikel in goede orde retour hebben ontvangen, sturen wij je het nieuwe artikel direct toe.