Wij proberen al onze producten zo goed mogelijk te controleren voordat we ze versturen maar het kan natuurlijk een keer voorkomen dat we iets niet hebben gezien of dat het tijdens transport beschadigd raakt.
En dat vinden we erg vervelend! We horen daarom graag wat de klacht is, zodat wij het snel voor je op kunnen lossen.
Heb je klachten over je bestelling? Meldt deze dan meteen nadat je dit hebt geconstateerd. Je kunt je klacht indienen tot 7 dagen na ontvangst van het product. Je kunt dit telefonisch of per e-mail aan ons doorgeven. Meldt duidelijk wat de klacht is en indien mogelijk ontvangen wij graag een foto.
E-mail: klantenservice@babymolen.nl
Wij zullen je klacht zo snel mogelijk proberen op te lossen.
Tijdens de zichttermijn dien je zorgvuldig om te gaan met het product en de verpakking. Je dient het product slechts in die mate uit te pakken of te gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of het product in goede staat is. Moet het artikel teruggestuurd worden omdat het bijvoorbeeld beschadigd is, dan dient dit in de originele staat en originele verpakking te zijn.
Beschadiging bij ontvangst?
Heb je een pakket ontvangen dat duidelijk beschadigd is door de transporteur dan vragen we je hiervan meteen melding te maken bij degene die het pakket bij je aflevert. Ook vragen wij je een foto te maken van de buitenzijde van het pakket bij aantoonbare beschadiging aan de doos / verpakking en deze aan ons op te sturen. Wij zorgen dan voor een passende oplossing!
Belangrijk is dat dergelijke schade meteen gemeldt wordt. Wij kunnen dan namelijk nog aanspraak hierop maken bij de transporteur, na 48 uur kunnen wij geen claim meer indienen. Wij hopen op je begrip hiervoor!
Retour sturen
Na contact met onze klantenservice kan het zijn dat je het product terug kunt sturen. Wij moeten dit dan eerst bevestigen en zorgen dan dat het product kan worden teruggestuurd via bijvoorbeeld een DHL-parcelshop. Je krijgt hierover eerst bericht van ons.